onsdag 28. mai 2008

Klisjebarnet



Flere hundre sjekker bloggen hennes hver dag, kanskje hvert minutt og. I håp for at hun har lagt ut nye innlegg. Ja, jeg snakker om Ulrikke Lund. Jeg har egentlig ingen anelse over hvem denne jenta er. Det jeg vet er at hun bor i Bergen, har en kjæreste, er opptatt av mote og andre seriøse saker. Men fra mitt synspunkt så virker hun ut som en veldig klok jente som også intresserer seg for viktige temaer i samfunnet, hun vet hvordan hun kler seg og selv i 16 års alderen var hun veldig voksen. Men hvis en har sett og lest alle innleggene hennes så ser man at hun har vokst enda mer. (Og det er veldig positivt.) Jeg vet jeg høres ut som en superfan av henne som følger med på hver minste ting hun gjør, men det er litt vanskelig å ikke la vær å være på bloggen hennes når hvert innlegg vekker opp interessen.

Hvis dere som leser dette vil finne ut om mote, make up eller dyreplageri så gå på bloggen hennes. Dere vil bli positivt overasket!
www.klisjebarnet.com

I og med at jeg skrev et innlegg om Ulrikke Sund's blogg så er jeg herved med i en konkuranse om 3 flaxlodd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hun er 18 år da.