fredag 13. juni 2008

Latter, musikk og snart ferie



Nå skal jeg skryte av hvor utrolig bra jeg har det! Mohahaha!

Idag er den første dagen jeg så Birger etter to uker og jeg ble så glad da jeg så han at jeg spratt opp og moste han.
Også var jeg med Børre, og for å si det enkelt- en er alltid glad når man er med Børre.
Etter skolen dro jeg til kjæresten min og han lagde mat til meg, bæret meg rundt i huset og så The Simpsons med meg. Dette er hva jeg kaller en snill kjær
este.

Tilslutt måtte vi gå ut til kjæresten min sin stolte bror som sto ved siden sin nye bil. Guttene begynte å snakke bilsnakk mens jeg tenkte hva som var annerledes fra den gamle bilen til den nye. De var prikk like!

Av stor kjedsomhet så tok jeg bussen hjem og lagde vafler til min søster.
Nå sitter jeg her og leter etter zebra veske. Så hvis noen av dere vet om en butikk i Norge eller vet om noen som gjerne vil selge sin zebra veske, da er det bare å si ifra til meg!


Jeg har merket at jeg blir fort glad av så utrolig lite. I og med at denne dagen egentlig ikke har hvert så utrolig spennende.

En bra vist, ett smil eller en klem gjør meg glad. Hva gjør dere glade?

1 kommentar:

Anonym sa...

finfin veske.
Jeg blir glad av mye jeg. Ferie, sol, blomster og søte kattunger.

Har du fremdeles feber? Bli frisk til onsdag hvertfall (: