lørdag 23. august 2008

Host host

Jeg, som mange andre har blitt syk etter leirskolen og da blir det mye te og halspastiller.
For øyeblikket sitter jeg i stuen med Monica. Vi har en dialog om Rihanna og sangen hennes "Take a bow". For Rihanna har klipt seg skikkelig kort og ser litt lesbe ut i den musikkvideoen. Og da fant vi ut at hun forsiktig kommer ut av skapet, you know.

Men over til noe annet. Dagen idag har hvert skikkelig koselig. Jeg har hvert med kjæresten min. Vi har sett på film og sunget sanger. Og nå som vi er inne på musikk. Dere må høre Ylvis med "Knipse med venstre". Den er utrolig morsom, og Ylvis-folkene i seg selv er morsomme.

På kvelden var jeg hos Monica og Camilla. Vi så på filmer og spiste pizza. Og det beste med denne kvelden var vel da faren til Camilla og Monica ringte til peppes.
Saken er slik at, kjæresten til Camilla jobber på peppes. Og da sa faren til Camilla "Hei, kan jeg få snakke med Jørgen. Ja, dette er privat samtale. Det er Arne Hansen som ringer."

Da Jørgen tok tlfen så sa faren til Camilla og Monica( såkaldt Arne Hansen) " Hei, du! Jeg bestillte for litt siden av deg en pizza. Og jeg vil ha den samme en gang til. Ja, det var fiskepudding med vanlijesaus..." Etter dette brøt Camilla ut i latter og Arne Hansen ble avslørt.

Nå skal jeg sove, hoste og spiste doc.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ylvis er morsomt. (: Haha, jeg tror jeg er i familie med en som heter Arne Hansen. Bli frisk Weronika. <3

Jeg fikk forresten et veldig morsomt ordbekreftelses ord.
BBAMZ (: Tihi

Emelie sa...

Så kos!<3
og tusen takk for kjempe søt kommentar på bloggen min<3

Camilla Didriksen sa...

Så kjempe koselig da :)