fredag 22. august 2008

I do my little boogie woogie every day

Først må jeg bare beklage veldig for at jeg ikke har skrevet så mye. Men det har skjedd så mye de siste to ukene. Først så ble pcen min ødelagt og da måtte jeg vente lenge fordi det var noe veldig avansert, deretter var jeg på hytta til Thea og fra mandag til torsdag har jeg hvert på leirskole med trinnet.

Og nå skal dere se noen bilder fra leirskolen, det var meget gøy.




Enkelte folk synes det er gøy å some inn meg når jeg er i mitt lille dansehumør, mens andre dytter hodet mitt ned. Men oksnøen var utrolig morsomt med mange gode hendelser.
Hvis jeg skulle sagt noe som var best så var det selvsagt discoen og å kjøre motorbåt med Børre og Morer. Vi lo hele tiden.

Men nå er jeg blitt syk, så nå skal jeg gå opp og lage meg litt peppermynte te.

Ingen kommentarer: